APIE
Profesorė
Adresas: Universiteto g. 5, LT-01122 Vilnius, (VSK)
Telefonas: +370 5 268 72 45
Mokslinių tyrimų sritys
- Kompetencijų ugdymas vertimo studijose
- Užsienio (anglų) kalbos moksliniai tyrimai
- Tyrimai universitetinės didaktikos srityje (dėstymas ir studijavimas, studijų pasiekimų vertinimas)
- Inovatyvių studijų metodų integravimo universitetinėse studijose tyrimai
- Suaugusiųjų mokymosi visą gyvenimą paradigmos tyrimai
Dėstomi dalykai
- Vertimo seminaras
- Akademinis rašymas
- Teksto kūrimo principai
- Mokymosi visą gyvenimą konceptualizavimas politikoje ir teorijoje
PUBLIKACIJOS
VU mokslo publikacijų duomenų bazė
Monografijos
- Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas ir pripažinimas universitete: monografija. Vilnius: Mykolo Romerio universiteto Leidybos centras, 2010. 260 p. ISBN 9789955191827.
Studijos ir jų dalys
- Burkšaitienė, Nijolė. University students' self-assessment of ESP project work as a tool for aligning teaching with learning // The World of Languages and Literatures : A Contemporary Outlook / Edited by Nataša Bakić-Mirić, Mladen Jakovljević and Mirjana Lončar-Vujnović. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2021. ISBN 9781527563988. p. 69-91.
- Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Rackevičienė, Sigita; Burkšaitienė, Nijolė; Mažeikienė, Viktorija; Mockienė, Liudmila; Šliogerienė, Jolita; Crible, Ludivine; Abuczki, Ágnes; Zikánová, Šárka; Péter, Furkó B. Fuzzy boundaries in the different functions and translations of the discourse marker and (annotated in TED Talks) // Fuzzy boundaries in discourse studies: theoretical, methodological, and lexico-grammatical fuzziness / editors: Péter B. Furkó, Ildikó Vaskó, Csilla Ilona Dér, Dorte Madsen. Cham: Palgrave Macmillan, 2019. ISBN 9783030275723. eISBN 9783030275730. p. 239-257. (Postdisciplinary Studies in Discourse). DOI: 10.1007/978-3-030-27573-0.
- Selevičienė, Eglė; Burkšaitienė, Nijolė. A Study of tertiary teachers’ attitudes towards Web 2.0 technologies and their use for teaching EFL and ESP // Establishing predominance of English for specific purposes within adult English language teaching / edited by Nadežda Stojković and Nijolė Burkšaitienė. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018. ISBN 1527511596. eISBN 9781527511590. p. 94-118.
- Burkšaitienė, Nijolė. Collaboration for the enhancement of learning ESP at the university // Synergies of English for specific purposes and language learning technologies / Edited by Nadežda Stojković and Milorad Tošić and Valentina Nejković. Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, 2017. ISBN 9781443852982. p. 33-51.
- Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Assessment and recognition of non-formal and informal learning at university in Lithuania // Developing sustainability: a collection of selected papers compiled by the Dorich House Group of Universities / edited by Jacques Comby ... [et al.]. İstambul: Bilgi University Press, 2013. ISBN 9786053992868. P. 61-76.
- Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas ir pripažinimas aukštojo mokslo institucijose: taikomasis mokslo darbas. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas, 2012. 126 p. ISBN 9789955194651.
Straipsniai Web of Science ir/ar Scopus DB
- Burkšaitienė, Nijolė. Translation students’ peer feedback for learning English for Specific Purposes (ESP). Findings from a case study in Lithuania. // Journal of education culture and society. Wrocław : University of Wrocław. eISSN 2081-1640. 2022, vol. 13, no. 1, p. 173-187. DOI: 15503/jecs2022.1.173.187. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Academic Search Complete; ERIH Plus].
- Burkšaitienė, Nijolė; Leščinskij, Robert; Suchanova, Jelena; Šliogerienė, Jolita. Self-directedness for sustainable learning in university studies: Lithuanian students' perspective // Sustainability. Basel: MDPI. ISSN 2071-1050. 2021, vol. 13, no. 16, art. no. 9467, p. [1-14]. DOI: 10.3390/su13169467. [Social Sciences Citation Index (Web of Science); Science Citation Index Expanded (Web of Science); Scopus] [IF: 3,889; AIF: 4,726; IF/AIF: 0,822; Q2 (2021, InCites JCR SSCI); IF: 3,889; AIF: 6,732; IF/AIF: 0,577; Q2 (2021, InCites JCR SCIE)] [CiteScore: 5,00; SNIP: 1,310; SJR: 0,664; Q1 (2021, Scopus Sources)].
- Vasconcelos, Sandra Vieira; Balula, Ana; Burkšaitienė, Nijolė; Stojkovic, Nadezda. V-interESP – using videos to enhance ESP students’ learning experience: international joint teaching and research // Revista de Lenguas para Fines Específicos. Las Palmas: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria. ISSN 1133-1127. eISSN 2340-8561. 2021, vol. 27, no. 1, p. 74-96. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science); MLA].
- Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Lithuanian undergraduate students’ approaches to learning English for Specific Purposes // Journal of education culture and society. Wrocław: University of Wrocław. ISSN 2081-1640. 2021, vol. 12, no. 1, p. 469-477. DOI: 10.15503/jecs2021.1.469.477. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science); ERIH Plus; Index Copernicus].
- Burkšaitienė, Nijolė. Self-assessment of ESP oral performance: A tool for learning and fostering learner awareness // Journal of education culture and society. Wrocław : University of Wrocław. ISSN 2081-1640. 2020, vol. 11, no. 1, p. 146-162. DOI: 10.15503/jecs2020.1.146.162. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Academic Search Complete; ERIH Plus].
- Crible, Ludivine; Abuczki, Ágnes; Burkšaitienė, Nijolė; Furkó, Péter; Nedoluzhko, Anna; Rackevičienė, Sigita; Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Zikánová, Šárka. Functions and translations of discourse markers in TED Talks: A parallel corpus study of underspecification in five languages // Journal of pragmatics: an interdisciplinary journal of language studies. Amsterdam: Elsevier Science B.V. ISSN 0378-2166. eISSN 1879-1387. 2019, vol. 142, p. 139-155. DOI: 10.1016/j.pragma.2019.01.012. [Current Contents / Arts & Humanities; Academic Search Complete; Arts & Humanities Citation Index (Web of Science); Scopus; Social Sciences Citation Index (Web of Science); ScienceDirect; IBSS; MLA] [Citav. rod.: 1,329, bendr. cit. rod.: 1,271, kvartilis: Q2 (2018, InCites JCR SSCI)] [CiteScore: 1,85, SNIP: 1,730, SJR: 0,952, kvartilis: Q1 (2018, Scopus Sources)].
- Burkšaitienė, Nijolė. How can university learning environment contribute to students' creativity? Lithuanian students' perspective // Creativity studies. Vilnius: Technika. ISSN 2345-0479. eISSN 2345-0487. 2018, vol. 11, iss. 1, p. 162-171. DOI: 10.3846/cs.2018.271. [Academic Search Complete; ERIH Plus; Scopus; ProQuest Central] [CiteScore: 1,02, SNIP: 0,702, SJR: 2,227, kvartilis: Q1 (2018, Scopus Sources)].
- Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Students' experience of learning ESP: Findings from a case study in Lithuania // Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. eISSN 2334-9212. 2018, vol. 6, no. 3, p. 489-500. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science)].
- Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita; Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė. Factors influencing lecturer creativity while using social media // Pedagogika : mokslo darbai = Pedagogy. Vilnius : Lietuvos edukologijos universitetas. ISSN 1392-0340. eISSN 2029-0551. 2017, t. 125, Nr. 1, p. 21-36. DOI: 10.15823/p.2017.02. [Educational Research Complete; Scopus; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; Index Copernicus (IC); MLA] [CiteScore: 0,17, SNIP: 0,437, SJR: 0,193, kvartilis: Q4 (2017, Scopus Sources)].
- Burkšaitienė, Nijolė; Selevičienė, Eglė. University and college teachers' attitudes towards Web 2.0 technologies and their use for teaching English for General and Specific Purposes // Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. eISSN 2334-9212. 2017, vol. 5, no. 2, p. 231-240. DOI: 10.22190/JTESAP1702231B. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science)].
- Selevičienė, Eglė; Burkšaitienė, Nijolė. CmapTools and its use in education // Journal of teaching English for specific and academic purposes. Niš: University of Niš. ISSN 2334-9182. eISSN 2334-9212. 2016, vol. 4, no. 3, p. 631-640. DOI: 10.22190/JTESAP1603631S. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science)].
- Burkšaitienė, Nijolė. Assessment and recognition of non-formal and informal learning: a Lithuanian case of. novice consultants’ experience // International journal of lifelong education. Abingdon: Routledge. ISSN 0260-1370. 2015, Vol. 34, iss. 6, p. 643-662. DOI: 10.1080/02601370.2015.1091392. [Academic Search Complete; Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Scopus; TOC Premier; Academic Search Premier] [CiteScore: 0,73, SNIP: 0,656, SJR: 0,372, kvartilis: Q2 (2015, Scopus Sources)].
- Burkšaitienė, Nijolė; Teresevičienė, Margarita; Kaminskienė, Ligija. Portfolio use for documentation of personal and professional growth gained outside academia // Baltic journal of management. Great Britain : Emerald Group Publishing Limited. ISSN 1746-5265. 2011, Vol. 6, iss. 2, p. 245-262. DOI: 10.1108/17465261111131839. [Scopus; Social Sciences Citation Index (Web of Science); EMERALD (Electronic Management Research Library Database); INSPEC; EMERALD; Science Citation Index Expanded (Web of Science)] [Citav. rod.: 0,500, bendr. cit. rod.: 1,662, kvartilis: Q4 (2011, InCites JCR SSCI)] [CiteScore: 0,77, SNIP: 0,627, SJR: 0,310, kvartilis: Q2 (2011, Scopus Sources)].
- Burkšaitienė, Nijolė; Teresevičienė, Margarita. Integrating alternative learning and assessment in a course of English for law students // Assessment & Evaluation in Higher Education. Abingdon : Routledge. ISSN 0260-2938. 2008, Vol. 33, no. 2, p. 155-166. DOI: 10.1080/02602930601125699. [Academic Search Elite; Scopus; TOC Premier; CSA: Linguistics and Language Behavior Abstracts; Informaworld; Current Abstracts; Education Research Index; Academic Search Alumni Edition; Current Abstracts (EBSCO); PsycInfo; Science Citation Index Expanded (Web of Science); Academic Search Premier; Academic Search Premier] [SNIP: 1,679, SJR: 0,699 (2008, Scopus Sources)].
Straipsniai ir tezės konferencijos medžiagoje Web of Science ir/ar Scopus DB
- Burkšaitienė, Nijolė. A Lithuanian case of fostering creativity within academia: students' perceptions // The European proceedings of Social & behavioural sciences (EpSBS): The 7th international conference Edu World 2016, 04-05 November 2016, Pitesti, Romania / Edited by: Emanuel Soare, Claudiu Langa. [Nicosia]: Future Academy. eISSN 2357-1330. 2017, t. 23, p. 1146-1154. DOI: 0.15405/epsbs.2017.05. 02.141. [Conference Proceedings Citation Index - Science (Web of Science)].
Straipsniai ir konferencijų pranešimai leidiniuose, įtrauktuose į tarptautines duomenų bazes
- Posaškova, Aleksandra; Burkšaitienė, Nijolė. Architektūros terminų perteikimo problemos K. Framptono knygos „Moderniosios architektūros kilmė ir pagrindai“ lietuviškame vertime = Problems of rendering architectural terms in the Lithuanian translation of K. Frampton’s “Modern architecture: a critical history” // Vertimo studijos. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 2029-7033. eISSN 2424-3590. 2021, t. 14, p. 86-102. DOI: 10.15388/VertStud.2021.6.[DOAJ; ERIH Plus; MLA].
- Burkšaitienė, Nijolė; Stojković, Nadežda. Students' reflections in a course of Modern English and creative writing: a path towards self-regulated learning // Kalba ir kontekstai: mokslo darbai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla. ISSN 1822-5357. 2016, t. 7 (1), d. 2, p. 212-225. [MLA: International Bibliography].
- Selevičienė, Eglė; Burkšaitienė, Nijolė. University students’ attitudes towards the usage of Web 2.0 tools for learning ESP. A preliminary investigation // Socialinių mokslų studijos: mokslo darbai = Societal studies: research papers. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-2236. 2015, Nr. 7(2), p. 270-291. DOI: 10.13165/SMS-15-7-2-07. [SocINDEX with Full Text].
- Burkšaitienė, Nijolė. Creative writing at the university: students’ perceptions and expectations // Socialinių mokslų studijos: mokslo darbai = Societal studies: research papers. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-2236. 2014, Nr. 6(3), p. 661-671. DOI: 10.13165/SMS-14-6-3-13. [IndexCopernicus; SocINDEX with Full Text].
- Burkšaitienė, Nijolė. Adults’ difficulties in the process of learning outcomes portfolio development: consultants’ perceptions // Socialinių mokslų studijos: mokslo darbai = Social sciences studies: research papers. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-2236. 2013, Nr. 5(4), p. 1138-1153. DOI: 10.13165/SMS-13-5-4-12. [IndexCopernicus; SocINDEX with Full Text].
- Burkšaitienė, Nijolė. Peer feedback for fostering students’ metacognitive skills of thinking about learning in a course of English for law // Socialinių mokslų studijos : mokslo darbai = Social sciences studies: research papers. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-2236. 2012, Nr. 4(4), p. 1341-1355. [IndexCopernicus; SocINDEX with Full Text].
- Burkšaitienė, Nijolė. Promoting student learning through feedback in higher education = Studentų mokymosi skatinimas grįžtamuoju ryšiu aukštajame moksle // Socialinių mokslų studijos: mokslo darbai = Social sciences studies: research papers. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas. ISSN 2029-2236. 2012, Nr. 4(1), p. 33-46. [IndexCopernicus; SocINDEX with Full Text].
- Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Assessment and recognition of non-formal and informal learning achievements at Mykolas Romeris university // Aukštojo mokslo kokybė: tyrimai, geroji patirtis, aktualijos, diskusijos = The Quality of higher education: research, best practice, topicalities, discussions. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas. ISSN 1822-1645. 2009, Nr. 6, p. 175-177. [Educational Research Complete; TOC Premier; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; Current Abstracts; Education Research Index; MLA; IndexCopernicus].
- Burkšaitienė, Nijolė. Metakognityvinių mokymosi strategijų raiška universitetinėse specialybės užsienio kalbos studijose: mokymosi aplanko studija // Santalka = Coactivity. Filologija = Philology. Edukologija = Educology. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. 2009, t. 17, Nr. 4, p.11-18. DOI: 10.3846/1822-430X.2009.17.4.11-18. [Academic Search Complete; MLA].
- Burkšaitienė, Nijolė. Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimas universitete politiniu ir teoriniu aspektu // Acta paedagogica Vilnensia: mokslo darbai. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2009, T. 22, p. 102-115. [Educational Research Complete; TOC Premier; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; Current Abstracts; Education Research Index; MLA].
- Burkšaitienė, Nijolė. Aplanko vaidmuo rengiantis neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimams vertinti universitetinėse studijose: atvejo studija // Santalka = Coactivity. Filologija = Philology. Edukologija = Educology. Vilnius: Vilniaus Gedimino technikos universitetas. ISSN 1822-430X. 2008, t. 16, Nr. 2, p. 20-30. DOI: 3846/1822-430X.2008.16.2.20-30. [MLA; SocINDEX with Full Text].
- Burkšaitienė, Nijolė. Neformaliojo ir savaiminio mokymosi vertinimas ir pripažinimas universitetinėse studijose // Santalka = Coactivity. Edukologija = Educology. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. 2007, t. 15, Nr. 2, p. 21-31. [MLA; SocINDEX with Full Text].
- Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Suaugusiųjų požiūris į neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų pripažinimą universitetinėse studijose // Acta paedagogica Vilnensia: mokslo darbai. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2007, t. 19, p. 51-68. [Educational Research Complete; TOC Premier; Education Research Index; MLA].
- Burkšaitienė, Nijolė. Aplanko metodas studijuojant specialybės užsienio kalbą vykstant paradigmų kaitai // Acta paedagogica Vilnensia: mokslo darbai. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2006, t. 17, p. 168-178. [Educational Research Complete].
- Burkšaitienė, Nijolė. Learning foreign languages at university level in the context of constructivist paradigm // Acta paedagogica Vilnensia: mokslo darbai. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2006, T. 16, p. 18-26. [Educational Research Complete; CEEOL – Central and Eastern European Online Library; MLA].
- Burkšaitienė, Nijolė. New approaches to learning and assesment: a path towards higher standards in ESP // Tiltai: humanitariniai ir socialiniai mokslai. ISSN 1392-3137. 2005, Nr. 4(33), p. 65-69. [RILM Abstracts of Music Literature].
- Teresevičienė, Margarita; Burkšaitienė, Nijolė; Gedvilienė, Genutė; Stasiūnaitienė, Eglė; Kaminskienė, Lina; Zuzevičiūtė, Vaiva; Žemaitaitytė, Irena. Neformaliojo ir savaiminio mokymosi identifikavimo, vertinimo, pripažinimo tendencijos Europoje ir Lietuvoje: Tendencies of identification, assessment and recognition of non-formal and informal learning in Europe and Lithuania // Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto leidykla. ISSN 1392-6241. 2003, nr. 6, p. 76-93. [CEEOL – Central and Eastern European Online Library].
Straipsniai užsienio recenzuojamuose mokslo leidiniuose
- Burkšaitienė, Nijolė. Project-based learning for the enhancement of self-regulated learning in a course of ESP // Radoša personība: zinātnisko rakstu krājums = Creative personality: collection of scientific papers / Riga pedagogy and education management academy. Riga: RPIVA, 2013. ISBN 9789934503139. ISSN 1407-6276. 2013, [Vol.] XI, P. 164-172.
- Burkšaitienė, Nijolė. Портфолио в изучении английского языка юристами на вузовском уровне как аспект образования в течение всей жизни // Образование через всю жизнь: непрерывное образование для устойчивого развития: труды международного сотрудничества в области непрерывного образования для устойчивого развития. Т. 5. Санкт-Петербург: Alter Ego (Новая Альтернативная полиграфия), 2007. ISBN 9785903481026. p. 73-76.
- Burkšaitienė, Nijolė. Fostering metacognitive strategies at tertiary level: a path to students’ self-directed and creative learning // Radoša personība: zinātnisko rakstu krājums. [T.] 4. Rīga: Izdevniecība Kreativitātes centrs, 2006. ISBN 9984390675. p. 250-255.
- Burkšaitienė, Nijolė; Kaminskienė, Ligija. The impact of university education on the development of civil society in Lithuania // Adult learning for civil society / L.Jõgi. E. Przybylska, M.Teresevičienė (Eds.). Bonn; Kaunas; Warsaw: Institute for International Cooperation of the German Adult Education Association (IIZ/DVV), 2005. ISBN 3885138026. p. 97-106.
- Gedvilienė, Genutė; Mickūnaitė, Elena; Burkšaitienė, Nijolė. Adult education in Lithuania : fostering openness in society // Journal of adult and continuing education: JACE (Japan). Tohoku: Adult and Continuing Education Study Group, Graduate School of Education, Graduate School of Education Tohoku University. ISSN 1343-3210. 2004, Vol. 6, p. 87-104.
Straipsniai Lietuvos recenzuojamuose mokslo leidiniuose
- Burkšaitienė, Nijolė; Darginavičienė, Irena; Tamošiūnienė, Lora. Atsiveriantis universitetas. Užsienio kalbų mokymo raida Mykolo Romerio universitete // Regnum est: 1990 m. Kovo 11-osios nepriklausomybės Aktui - 20: Liber Amicorum Vytautui Landsbergiui: mokslo straipsnių rinkinys / Mykolo Romerio universitetas; atsak. red. G. Mesonis. Vilnius: Mykolo Romerio universiteto Leidybos centras, 2010. ISBN 9789955191667. p. 761-774.
- Burkšaitienė, Nijolė. Neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo ir pripažinimo universitetiniame lygmenyje poreikiai Lietuvoje: atvejo analizė // Kultūra - Ugdymas - Visuomenė : mokslo darbai = Culture - Education - Society: research papers. Nr. 2. Kaunas: Akademija, 2007. ISBN 9789955448914. p. 35-40.
- Burkšaitienė, Nijolė. New approaches to learning and assessment: a path towards higher standards in ESP // Tiltai = Bridges = Brücken. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1392-3137. 2005, nr. 4, p. 65-69.
- Burkšaitienė, Nijolė. Užsienio kalbos specialiesiems tikslams mokymas(is) aplanko metodu universitetinėse studijose // Filologija: mokslo darbai. ISSN 1392-592X. 2005, Nr. 13, p. 12-20.
- Teresevičienė, Margarita; Burkšaitienė, Nijolė. Innovative learning and assessment in higher // Tiltai. Priedas: mokslo darbai. Metodologinės įžvalgos anglų kalbos mokyme ir mokymesi. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla. ISSN 1648-3979. 2004, nr. 19, p. 31-38.
- Burkšaitienė, Nijolė. Mokymo(-si) ir vertinimo aplanko taikymo universitetinėse studijose galimybės // Acta paedagogica Vilnensia: mokslo darbai. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-5016. 2004, T. 13, p. 87-98.
- Burkšaitienė, Nijolė. Mokymo/si ir vertinimo aplanko taikymo galimybės universitetinėse studijose = Learning and assessment portfolios: application at tertiary level // Acta paedagogica Vilnensia: mokslo darbai. ISSN 1392-5016. 2004, T. 13, p. 87-98.
- Darginavičienė, Irena; Burkšaitienė, Nijolė. On some aspects in final ESP testing at university level = Specialiosios anglų kalbos baigiamųjų universitetinių testų aspektai // Kalbų studijos. Kaunas: KTU. ISSN 1648-2824. 2003, Nr. 4, p. 73-78.
- Teresevičienė, Margarita; Burkšaitienė, Nijolė. Suaugusiųjų neformaliojo bei savaiminio mokymosi vertinimas ir pripažinimas aukštojo mokslo studijose // Pedagogika: mokslo darbai. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla. ISSN 1392-0340. 2003, T. 69, p. 230-237.
- Burkšaitienė, Nijolė; Darginavičienė, Irena; Kavaliauskienė, Galina. Teisinės anglų kalbos testavimas universitetinėse studijose: dabartis ir perspektyvos // Filologija: mokslo darbai. ISSN 1392-592X. 2003, Nr. 11, p. 66-74.
- Burkšaitienė, Nijolė; Darginavičienė, Irena; Kavaliauskienė, Galina. ESPELL'O projektas: užsienio kalbos testavimo aspektai. Dabartis ir raidos tendencijos // Jurisprudencija: mokslo darbai. Vilnius: Lietuvos teisės universiteto Leidybos centras. ISSN 1392-6195. 2001, t. 23, Nr. 15, p. 201-207.
Straipsniai recenzuojamoje užsienio konferencijų medžiagoje
- Burkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita. Validation of learning outcomes gained outside academia: a Lithuanian case of portfolio training // Society. Integration. Education: proceedings of the scientific conference, May 26th - 27th, 2017. Rezekne: Rezekne Academy of Technologies. ISSN 1691-5887. 2017, vol. 2, p. 397-409. DOI: 10.17770/sie2017vol2.2286.
- Burkšaitienė, Nijolė. Collaboration for the enhancement of learning ESP at the university // Synergies of language learning: 2nd international conference on English for Specific Purposes (ESP) and new language learning technologies: May 22-24, Niš, Serbia. Niš: University of Niš, 2015. ISBN 9788661251238. p. 260-268.
- Burkšaitienė, Nijolė. Students needs analysis at Law University of Lithuania // Proceedings. International conference on teaching legal English at Universities, Olomouc, 12-13 September 2001 / Editor Renata Vystrčilová. Olomouc: Palacky University in Olomouc. Faculty of Law. Language Department, 2002. ISBN 8024403919. p. 43-48.
Straipsniai recenzuojamoje Lietuvos konferencijų medžiagoje
- Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Burkšaitienė, Nijolė; Rackevičienė, Sigita; Šliogerienė, Jolita. Annotating discourse marker because in TED Talks // Drivers for progress in the global society: the 5th European interdisciplinary forum 2017 (EIF 2017) Vilnius (Lithuania) / editors Agota Giedrė Raišiene, Yuriy Bilan. Bologna: EDlearning, 2018. ISBN 9788887729474. p. 165-175.
- Burkšaitienė, Nijolė. Aplanko mokymai: atvejo analizė // Naujasis kalbų mokymas; naujasis kalbų mokymasis = New language teaching: new language learning: baigiamosios konferencijos medžiaga, 2008 m. birželio 5-7 d.: mokslinių straipsnių rinkinys. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas, 2008.
Tezės recenzuojamoje konferencijų medžiagoje
- Zikánová, Šárka; Abuczki, Agnes; Burkšaitienė, Nijolė; Crible, Ludivine; Furkó, Péter; Nedoluzhko, Anna; Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė. A pilot study on underspecified discourse connectives in the TED Talk parallel corpus // DiscourseNet 20 – Exploring Fuzzy Boundaries in Discourse Studies: Conference handbook, Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary Budapest, 17–19 May, 2018 / editors: Péter Furkó, Csilla Dér, Johannes Angermuller. Debrecen : Debrecen University Press, 2018. ISBN 9789633187241. p. 77-78.
- Šliogerienė, Jolita; Burkšaitienė, Nijolė; Rackevičienė, Sigita; Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Mažeikienė, Viktorija. Multi-functionality of the discourse marker and annotated in TED talks // DiscourseNet 20 – Exploring Fuzzy Boundaries in Discourse Studies: Conference handbook, Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary Budapest, 17–19 May, 2018 / Eds: Péter Furkó, Csilla Dér, Johannes Angermuller. Debrecen: Debrecen University Press, 2018. ISBN 9789633187241. p. 64-65.
- Abuczki, Agnes; Burkšaitienė, Nijolė; Crible, Ludivine; Nedoluzhko, Anna; Zikánová, Šárka; Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė. The underspecified connective and in a parallel TedTalk corpus: functions, translation and implicitation // DiscourseNet 20 – Exploring Fuzzy Boundaries in Discourse Studies: Conference handbook, Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary Budapest, 17–19 May, 2018 / Eds: Péter Furkó, Csilla Dér, Johannes Angermuller. Debrecen: Debrecen University Press, 2018. ISBN 9789633187241. p. 16-17.
- Šliogerienė, Jolita; Burkšaitienė, Nijolė; Rackevičienė, Sigita; Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė. Cause discourse marker because annotated in ted talks // Discourse, technology and translation and featured workshop on translation: international scientific interdisciplinary conference: abstract book, October 12 - 13, 2017. Vilnius: Mykolas Romeris university. 2017, p. 41-42.
- Burkšaitienė, Nijolė; Darginavičienė, Irena; Tamošiūnienė, Lora. Profesinės bendruomenės mokymosi aplankas, atvejo apžvalga // Bendras siekis - kokybiškesnis kalbų mokymas(is): tarptautinė konferencija = Towards a better language education: international conference. 2009 m. birželis 29-30 d., Vilnius. Vilnius: Lietuvos kalbų pedagogų asociacija, 2009. ISBN 9789955880523. p. 19-20.
Straipsniai ir tezės nerecenzuojamoje konferencijų medžiagoje
- Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Burkšaitienė, Nijolė; Rackevičienė, Sigita; Mockienė, Liudmila. Annotating the meaning of discourse marker so in TED talks // Cross-linguistic discourse annotation: applications and perspectives. TextLink 2018 : Final action conference, University of Toulouse, March 19-21, 2018 / Lydia-Mai Ho-Dac & Philippe Muller. [S.l.]: European Cooperation in Science and Technology. 2018, p. 165-171.
- Bertašienė, Inga; Burkšaitienė, Nijolė. Future teachers’ self-perceptions of creativity // ATEE 2018 Spring Conference “Designing Teacher Education and Professional Development for the 21st Century: Current Trends, Challenges and Directions for the Future”: Book of abstracts. [S. l.]: Ministry of Higher Education and Science Republic of Poland. 2018, p. 75-76.
- Abuczki, Ágnes; Burkšaitienė, Nijolė; Crible, Ludivine; Nedoluzhko, Anna; Furkó, Péter; Valūnaitė Oleškevičienė, Giedrė; Rackevičienė, Sigita; Zikánová, Šárka. Translation of “and” in a parallel TED Talk corpus of English, Czech, Hungarian, Lithuanian and French: functions and missions // Cross-linguistic discourse annotation: applications and perspectives. TextLink 2018: Final action conference, University of Toulouse, March 19-21, 2018 / Lydia-Mai Ho-Dac & Philippe Muller. [S.l.]: European Cooperation in Science and Technology. 2018, p. 4-11.
- Burkšaitienė, Nijolė; Stojković, Nadežda. Student reflections in a course of Modern English and creative writing: a path to self-regulated learning // Linguistic, didactic and sociocultural aspects of language functioning = Lingvistiniai, didaktiniai ir sociokultūriniai kalbos funkcionavimo aspektai: 7th international conference, 5–6 May 2016 Vilnius, Lithuania: abstracts [Elektroninis išteklius] / Lietuvos edukologijos universitetas. Vilnius. 2016, p. 14-15.
- Mažeikienė, Viktorija; Vaičiūnienė, Vilhelmina; Burkšaitienė, Nijolė. K. Donelaičio poemos „metai“ vertimų į anglų k. analizė // Kristijonas Donelaitis ir jo epocha: tarptautinės mokslinės konferencijos tezės: 2014 m. spalio 15 d. Vroclavo universitetas, Lenkija [Elektroninis išteklius] / Lietuvos edukologijos universitetas, Vroclavo universitetas. 2014, p. 14.
Mokslo šaltinių publikacijos, mokslo apžvalgos, straipsniai kultūros, profesiniuose ir mokslo populiarinimo leidiniuose
- Burkšaitienė, Nijolė; Rackevičienė, Sigita; Šliogerienė, Jolita. Mykolo Romerio universiteto projektas tiesia tiltus tarp formaliojo, neformaliojo ir savaiminio mokymosi // Suaugusiųjų švietimas / Lietuvos suaugusiųjų švietimo ir informavimo centras. Vilnius: TEV. ISSN 1822-3745. 2009, Nr. 5, p. 29-30.
Taikomieji ir mokslo darbai
- Žilys, Juozas (aut., įv.); Birmontienė, Toma (sudaryt.); Burkšaitienė, Nijolė (sudaryt.); Pumputis, Alvydas (sudaryt.); Beinoravičius, Darijus (sudaryt.); Černiauskaitė, Dalia (sudaryt.); Jarašiūnas, Egidijus (sudaryt.); Samedy, Violeta (sudaryt.); Toliušis, Simonas (sudaryt.); Žuvininkaitė, Dalija (sudaryt.); Dantienė, Laimutė (sudaryt.); Sagaitienė, Irena (sudaryt.); Vainiutė, Milda (sudaryt.); Jevgrafovaitė, Ieva (sudaryt.); Lukoševičienė, Nomeda (sudaryt.); Šimėnienė, Akvilė (sudaryt.); Juškevičius, Jonas (sudaryt.); Meilius, Kazys (sudaryt.); Kazlauskienė, Asta (sudaryt.); Mikulionienė, Sarmitė (sudaryt.); Kalinauskas, Gintaras (sudaryt.); Kuzborska, Elžbieta (sudaryt.); Deviatnikovaitė, Ieva (sudaryt.); Fojtíková, Olga (sudaryt.); Sinkevičius, Vytautas (sudaryt.). Lietuvos Respublikos Konstitucija: 1992 m. spalio 25 d. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas, 2013. 1002 p. ISBN 9789955195634.
- Tuomaitė, Virginija; Adomaitienė, Jūratė; Ališauskienė, Rima; Šliogerienė, Jolita; >Burkšaitienė, Nijolė. Neformaliuoju ir savaiminiu būdu įgytų žinių ir įgūdžių vertinimas bei pripažinimas universitetinėse studijose: [vadovas]. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas, 2008. 129 p. [M.kr.: 07S]
- Janulevičienė, Violeta (sudaryt.); Darginavičienė, Irena (sudaryt.); Burkšaitienė, Nijolė (sudaryt.); Liuolienė, Alvyda (sudaryt.); Vaičiūnienė, Vilhelmina (sudaryt.). Mokomasis anglų-lietuvių kalbų teisėtvarkos žodynas / Sudarytojos: Violeta Janulevičienė, Irena Darginavičienė, Nijolė Burkšaitienė, Alvyda Liuolienė, Vilhelmina Vaičiūnienė. Vilnius: LTU Leidybos centras, 2001. 127 p. ISBN 9955442425. [M.kr.: 01S]
Sudarytieji mokslo darbai
- Stojković, Nadežda (red.); Burkšaitienė, Nijolė (red.). Establishing predominance of English for Specific Purposes within adult English language teaching / Edited by Nadežda Stojković and Nijolė Burkšaitienė. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018. 249 p. ISBN 1527511596; eISBN 9781527511590
TYRIMAI IR KITA VEIKLA
Disertacija
- Paradigmų iš mokymo į mokymąsi visą gyvenimą kaita universitetinėse užsienio kalbos studijose (Aplanko metodo atvejis) = Paradigm change from teaching to lifelong learning in university studies of a foreign language (A case of portfolio method). Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2006. 178 p. [M.kr.: 07S], 2006, VDU.
Darbas mokslo žurnalų redakcinėse kolegijose
- Mokslo žurnalo “The Asian ESP Studies” redakcinės kolegijos narė, mokslo straipsnių recenzentė. Žurnalas indeksuotas Scopus DB.
- Mokslo žurnalo Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini (Prištinos universitetas, Serbija) redkolegijos narė. Leidinys indeksuotas Serbijos centrinėje duomenų bazėje SCIndeks.
Stažuotės
- 2019-06-10-2019-06-14 - mokslinis darbas Prancūzijos Nacionalinėje bibliotekoje (The Bibliothèque nationale de France); Erasmus+ mobilumas
- 2018-04-18-2018-04-28 - mokslinis darbas Aveiro universiteto bibliotekoje (Portugalija); Erasmus+ mobilumas
- 2017-06-11-2017-06-15 - Madrido universitetas (Universidad Complutense De Madridas, Ispanija), laimėtas grantas dalyvauti COST veiklos TextLink mokymuose “Annotation of Discourse Relational Devices (DRDs): multilingual and multimodal challenges”
- 2017-02-05–2017-02-11 - Charles University (Praha, Čekija), laimėtas grantas dalyvauti COST veiklos TextLink mokymuose “The Second TextLink Training School”
- 2016-08-10-2016-08-24 - mokslinis darbas Lankašyro centrinio universiteto bibliotekoje (Prestonas, Jungtinė Karalystė), Erasmus+ mobilumas
- 2013.02 - Vestminsterio Universitetas, Londonas (Jungtinė Karalystė); laimėtas Europos Struktūrinių Fondų finansavimas (1 savaitė)
- 2010.10 - Londono universiteto Edukologijos institutas (Jungtinė Karalystė), laimėtas Europos Struktūrinių Fondų finansavimas (2 savaitės)
- 2007.10 - Londono universiteto Edukologijos institutas (Jungtinė Karalystė); laimėtas Europos Struktūrinių Fondų finansavimas (2 savaitės)
- 2006.09 - La Rošel universitetas (La Rochelle University, Prancūzija); laimėtas Europos Struktūrinių Fondų finansavimas (1 savaitė)
Konferencijos
- Burkšaitienė N. Ethics in translator and interpreter training: moving towards accountability. VU Vertimo studijų katedros 25-mečiui skirta tarptautinė mokslinė konferencija Translation, ideology, ethics: response and credibility with the Translating Europe Workshop Ethics in the era of machine translation. Vilniaus universitetas, September 22-24, 2022.
- Burkšaitienė N.Translation Students' Perceptions of Online Learning during the COVID-19 Pandemic: A Case Study // 20thInternational AELFE Conference “Communication in the academic, professional, and political spheres during pandemic times”. Pisa (Italy), September 14-15, 2022.
- Burkšaitienė N. Translation students’peer feedback for fostering learning English for Specific Purpose: Findings from a case study in Lithuania // 9th International Academic Conference “Education Culture Society 2022”. Wrocław University, September 11, 2022.
- Burkšaitienė N. Translation students’ peer feedback for learning English for Specific Purposes: Findings from a case study in Lithuania // 1st Arqus International Symposium on Translation and Interpreting Studies. Padua University (Italy), April 7-8, 2022.
- Burkšaitienė N. Translation students’ perceptions of online learning during the COVID-19 pandemic: a case study // Translating Europe Workshop: At the Edge of Translation and Beyond, Vilniaus universiteto Filologijos fakulteto Vertimo studijų katedra ir Europos Komisijos vertimo raštugeneralinio direktorato Lietuvių kalbus skyrius. October 8, 2021.
- Burkšaitienė N. Lithuanian undergraduate students’ approaches to learning English for Specific Purposes // 8th Education Culture Society Conference 2021. Wroclaw University, September 11-12, 2021.
- Burkšaitienė, Nijolė. Understanding university students’ self-assessment of their ESP oral performance: P.2 // XIX International AELFE conference “Multilingual academic and professional communication in a networked world”. Universitat Politècnica de Catalunya, (Vilanova i la Geltrú (Barcelona, Spain), July 7-9, 2021.
- Burkšaitienė, Nijolė. Understanding university students’ self-assessment of their ESP oral performance // 7th Education Culture Society Conference 2020. Vroclavo universitetas, (Lenkija), September 11-12, 2020.
- Vasconcelos, S., Balula, A., Pirsl, D., Milosevic, D., Stojković, N., Šliogerienė, J., Burkšaitienė, N., & Stanković, V. Videos as Partners in ESP and Technical Terminology Teaching – Profiling an International Joint Project, International Conference “Approaches to teaching and learning languages for Specific Purposes: Building bridges across the classroom and the professional world”, Algarve (Portugal), October 12-13, 2019.
- Burkšaitienė N. (2019, June). Understanding university students’ self-assessment of their ESP project work. Paper presented at XVIII AELFE conference “Envisioning the future in academic and professional languages: Emerging trends in teaching and research”. Pamplona, Navarra University (Spain), June 20-21, 2019.
- Valūnaitė Oleškevičienė, G.; Burkšaitienė, N.; Rackevičienė, S.; Mockienė, L. Annotating the meaning of discourse marker so in TED Talks // COST TextLink 2018: Final action conference “Cross-linguistic discourse annotation: Applications and perspectives”. Toulouse, Paul Sabatier University (France), March 19-21, 2018.
- Abuczki, Á.; Burkšaitienė, N.; Crible, L.; Nedoluzhko, A.; Furkó, P.; Valūnaitė Oleškevičienė, G.; Rackevičienė, S.; Zikánová, Š. Translation of “and” in a parallel TED Talks corpus of English, Czech, Hungarian, Lithuanian and French: functions and missions // COST TextLink 2018: Final action conference “Cross-linguistic discourse annotation: Applications and perspectives”. Toulouse, Paul Sabatier University (France), March 19-21, 2018.
- Zikánová, Š.; Abuczki, A.; Burkšaitienė, N.; Crible, L.; Furkó, P.; Nedoluzhko, A.; Valūnaitė Oleškevičienė, G. A pilot study on underspecified discourse connectives in the TED Talk parallel corpus. International conference DiscourseNet 20 – “Exploring fuzzy boundaries in discourse studies”, Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary; Budapest, May 17–19, 2018.
- Šliogerienė, J.; Burkšaitienė, N.; Valūnaitė Oleškevičienė, G.; Mažeikienė, V. Multi-functionality of the discourse marker and annotated in TED talks. International conference DiscourseNet 20 – “Exploring fuzzy boundaries in discourse studies”, Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary; Budapest, May 17–19, 2018.
- Abuczki, A.; Burkšaitienė, N.; Crible, L.; Nedoluzhko, A.; Zikánová, Š.; Valūnaitė Oleškevičienė, G. The underspecified connective and in a parallel TedTalk corpus: functions, translation and implicitation. International conference DiscourseNet 20 – “Exploring fuzzy boundaries in discourse studies”, Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary; Budapest, May 17–19, 2018.
- Šliogerienė, J., Burkšaitienė, N., G. Valūnaitė-Oleškevičienė, Rackevičienė, S. Cause discourse marker because annotated in Ted Talks. “International scientific interdisciplinary conference discourse, technology and translation”, supported by The TextLink COST Action IS1312; in cooperation with International Academic Association of Management and Administration. Vilnius, MRU, October 12-13, 2017.
- Burkšaitienė, N., E. Selevičienė. “University and college teachers’ attitudes towards web 2.0 technologies and their use for teaching English for general and specific purposes”. The 3rd International conference “ESP and language technologies”. University of Niš (Serbia), July 04-05, 2017.
- Burkšaitienė, N. A Lithuanian case of fostering creativity within academia: students’ perceptions. The 7th International conference EDU-WORLD 2016 “Education facing contemporary world issues”. Pitesti, (Romania), November 4-5, 2016.
- Burkšaitienė, N. Stojković, N. Students’ reflections in a course of modern English and creative writing: A path to self-regulated learning. The 7th International conference “Linguistic, didactic and sociocultural language functioning”. Lithuanian University of Educational Sciences, University of Ostrava (The Czech Republic), University of Wroclaw (Poland). Vilnius, May 5-6, 2016.
- Burkšaitienė, N. Student collaboration for the enhancement of learning ESP at the university. 2nd International “Teaching English for Specific Purposes and new language technologies”. University of Niš (Serbia). May 22-24, 2015.
- Mažeikienė, V., Vaičiūnienė, V., Burkšaitienė, N. K. Donelaičio poemos „Metai“ vertimų į anglų k. analizė. Kristijonas Donelaitis ir jo epocha. Tarptautinė mokslinė konferencija „Donelaitis“ . Vroclavo universitetas, Lenkija ir Lietuvos edukologijos universitetas. Vroclavas, 2014 m. spalio 15 d.
- Burkšaitienė, N. Project-based learning for the enhancement of self-regulated learning and creativity in a course of ESP. The 17th International Creativity conference “Creativity and Innovation in Education”, Riga Teacher Training and Education Management Academy (Latvia), November 29-30, 2013.
Vertimai
- Socialinės technologijos ir kolektyvinis intelektas: monografija / [vertėjai: Burkšaitienė, Nijolė; Liuolienė, Alvyda, Mažeikienė, Viktorija et al.]. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas, 2015. 520 p. ISBN 9789955197171.
- Social technologies and collective intelligence: monograph / [translated by Burkšaitienė, Nijolė (vert.); Liuolienė, Alvyda; Mažeikienė, Viktorija et al.].Vilnius: Mykolas Romeris University, 2015. 626 p. ISBN 9789955197171.
- Žilys, Juozas (aut., įv.); Birmontienė, Toma (sudaryt.); Burkšaitienė, Nijolė (vert.); Pumputis, Alvydas (sudaryt.); Beinoravičius, Darijus (sudaryt.); Černiauskaitė, Dalia (sudaryt.); Jarašiūnas, Egidijus (sudaryt.); Samedy, Violeta (sudaryt.); Toliušis, Simonas (sudaryt.); Žuvininkaitė, Dalija (sudaryt.); Dantienė, Laimutė (sudaryt.); Sagaitienė, Irena (sudaryt.); Vainiutė, Milda (sudaryt.); Jevgrafovaitė, Ieva (sudaryt.); Lukoševičienė, Nomeda (sudaryt.); Šimėnienė, Akvilė (sudaryt.); Juškevičius, Jonas (sudaryt.); Meilius, Kazys (sudaryt.); Kazlauskienė, Asta (sudaryt.); Mikulionienė, Sarmitė (sudaryt.); Kalinauskas, Gintaras (sudaryt.); Kuzborska, Elžbieta (sudaryt.); Deviatnikovaitė, Ieva (sudaryt.); Fojtíková, Olga (sudaryt.); Sinkevičius, Vytautas (sudaryt.). Lietuvos Respublikos Konstitucija: 1992 m. spalio 25 d. Vilnius: Mykolo Romerio universitetas, 2013. 1002 p. ISBN 9789955195634. [M.kr.: 01S]
- Bioetika Europoje / Arthur Rogers, Denis Durand de Bousingen; [iš anglų kalbos vertė Nijolė Burkšaitienė, Darius Ščiuka ir Audronė Šiurkutė]. Vilnius: Kultūra, 2001. 262 p. ISBN 9986435064.
Dalyvavimas disertacijų gynimo tarybose
- 2021: Ritos Misiulienės daktaro disertacijos Mokymosi duomenų analizė, kaip metakognityvinis įrankis, technologijomis grindžiamoje mokymo(-si) aplinkoje gynimo tarybos narė. VDU.
- 2021: Mariaus Šadausko daktaro disertacijos Atvirųjų švietimo išteklių integravimas į universiteto studijų turinį gynimo tarybos narė. VDU.
- 2019: Justinos Naujokaitienės daktaro disertacijos Using information and communication technologies in collaborative learning. General education teachers’ perspective gynimo tarybos narė, VDU.
- 2018: Dalios Mankauskienės daktaro disertacijos Sinchroniniam vertimui iš anglų kalbos į lietuvių kalbą būdingi kliuviniai gynimo tarybos narė, VU.
- 2015: Ievos Anužienės daktaro disertacijos Sociokultūrinių kompetencijų ugdymas(-is) profesiniame mokyme gynimo tarybos narė, VDU, Edukologijos mokslų kryptis (07 S).
- 2011: Zanete Zygmantas daktaro disertacijos Adult newcomers‘ difficulties in learning Lithuania: an ethnographic case study gynimo tarybos narė. VU.
- 2010: Disertacijos oponentas: Živilės Navikienės daktaro disertacijos „Modulinio mokymo modeliavimas profesinio mokymo sistemoje" (07 S) oponentė. VDU.
- 2009: Virginijos Jūratės Pukevičiūtės daktaro disertacijos Mokinių ir studentų mokymosi mokytis kompetencijos raiška ir ugdymo strategijos užsienio kalbos pagrindu gynimo tarybos narė. KU.
- 2008: Aurimo Marijaus Juozaičio daktaro disertacijos Suaugusiųjų mokytojų profesionalizacija tobulinant andragoginę veiklą gynimo tarybos narė. VDU.
- 2008: Airinos Volungevičienės daktaro disertacijos Nuotolinio mokymo/si turinio kokybės reflektyvaus vertinimo projektavimas gynimo tarybos narė. VDU.
Vykdomi / įvykdyti projektai
- 2022: Europos Sąjungos mokslinių tyrimų ir inovacijų programos projektas Horizontas 2020: dėstyti seminarai “Scientific writing and presentation“ Marie Sklodowska-Curie mokymų tinklo TERAOPTICS MASTER CLASS (meistriškumo mokymuose) III pakopos studijų studentams. 2022-10-02/03.
- 2020-2022: Erasmus+ gebėjimų stiprinimo projektas „ARQUS EUROPEAN UNIVERSITY ALLIANCE“ NR.612247-EPP-1-2019-1-ES-EPPKA2-EUR-UNIV trečios veiklos „Daugiakalbis ir daugiakultūris universitetas“ ekspertė.
- 2022: Projekto „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“ N 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001, ekspertė, 2022-01.
- 2016-2018: COST veiklos IS1312 tarptautinis mokslinis projektas TextLink, vykdytoja.
- 2016: Lietuvos mokslų tarybos projekto Duomenų bazės „Lituanistika“ plėtra (09.3.3-ESFA-V-711-01-0002) ekspertė: Lituanistikos mokslinių publikacijų ekspertinis vertinimas.
- 2012-2014: Europos struktūrinių fondų remiamas Gerosios patirties perdavimo projektas „Neformaliojo suaugusiųjų švietimo sistemoje įgytų kompetencijų formalizavimas Lietuvos aukštojo mokslo institucijose“ (projekto kodas Nr. VP1-2. ŠMM-04-K-03-004) – pagrindinė paraiškos rengėja, projekto ekspertė.
- 2006-2008: BPD mokslinis projektas „Neformaliojo ir savaiminio mokymosi vertinimas ir pripažinimas universitetinėse studijose” Nr. 2004-ESF-2.4.0-03- 05/0086; pagrindinė projekto paraiškos rengėja, pagrindinė pareiškėja, atsakingoji vykdytoja, mokslinės grupės narė. Projektas pripažintas tarptautiniame kontekste – CEDEFOP įvertintas kaip gerosios patirties pavyzdys ir įtrauktas į “Inventory of Validation of non-formal and informal learning in HE“, 2010.
- 2007: Mokymosi visą gyvenimą sąlygų plėtojimas” - BPD Mokymosi visą gyvenimą sąlygų plėtros 2.4 priemonės projektas “Universitetinių studijų prieinamumo gerinimas taikant naujausias informacines ir komunikacines priemones“; projekto vykdytoja.
- 2006-2008: Kompetencijų plėtros projektas - BPD 2.2 priemonės „Darbo jėgos kompetencijos ir gebėjimų prisitaikyti prie pokyčių ugdymas” projektas „Mykolo Romerio universiteto administracijos darbuotojų projektų vadybos gebėjimų ugdymas (CONCENTUS)”. Nr. 2004-ESF-2.2.0-02-05/0122; ekspertė.
- 2006 m. Užsienio k. kompetencijos suteikimo projektas: Pareigūnų mokymas užsienio kalbų Pagal Kaliningrado tranzito programą; Žin., 2005, Nr.69-2473; projekto vykdytoja.
- 2004-2006 m. Studijų programos atnaujinimo projektas: Leonardo da Vinci Mobilumo projektas Nr. LT/04/EX/2/0734, Mokymo programos inovacija: Teisinės anglų kalbos dėstymas mokymosi visą gyvenimą sąlygomis; pagrindinė pareiškėja, atsakingoji vykdytoja.
- 2001 – Britų Tarybos ESPELL projektas Aukštųjų mokyklų anglų kalbos dėstytojams, dalyvė.
Tarptautinio bendradarbiavimo patirtis
- Europos Komisijos ekspertė Neformaliojo ir savaiminio mokymosi validavimo aukštajame moksle srityje (nuo 2013 m.).
- Europos Komisijos ekspertė dėstymoaukštojoje mokykloje klausimais (2012 m.).
Dalyvavimas disertacijos gynimo taryboje užsienyje
- 2020: doktorantūros studijų programos Multimedia švietime (MULTIMEDIA IN EDUCATION) doktoranto Tiago da Silva Carvalho daktaro disertacijos Matrix for mapping the educational potential of audiovisual content in learning English / Audivizualinio turinio edukacinio potencialo atvaizdavimo matrica studijuojant anglų kalbą disertacijos gynimo tarybos narė, Aveiro universitetas (Portugalija).
Narystė tarptautinėse organizacijose
- Member of International English for Specific Languages (ESP) Teachers’ Association (IESPTA), Jungtinė Karalystė
- Member of AsociaciónEuropeade Lenguas Para Fines Específicos / European Association of Languages for Specific Purposes (AELFE), Ispanija.