APIE
Docentė
Adresas: Universiteto 5, LT-01513 Vilnius.
Telefonas: +370 6 165 2088
Mokslinių tyrimų sritys
- Socialinių mokslų tyrimų metodai
- Dvasingumas
- Auklėjimo teorija ir praktika
- Dalykinės anglų kalbos didaktika
- Romantinės meilės psichologija, fiziologija ir fenomenologija
Dėstomi dalykai
- Dalykinė anglų kalba
- Kiekybinių tyrimų metodologija
PUBLIKACIJOS
Disertacija
- Kontrimienė, S. (2018). Humanistinio dvasingumo ryšys su auklėjimo šeimoje patirtimis. Daktaro disertacija. Vilnius: VUL. / Kontrimienė, S. (2018). Relationship between Humanistic Spirituality and Parenting Experiences. Summary of the Doctoral Dissertation. Vilnius: VUL.
Straipsniai
- Kontrimienė, S. ‘Can we do it next year?’ The Impact of the Flipped Classroom Method on EFL Learning Performance (due to be published in the journal Research in Language in 2024).
- Duoblienė, L, Kontrimienė, S., Vaitekaitis, J., Garbauskaitė-Jakimovska, J., Kairė, S. (2023). Lietuvos mokyklos ateities scenarijai: „kas iš to?“ Acta Paedagogica Vilnensia, 50, 8-22.
- Kontrimienė, S. (2022). As With Parents, So With Others and So With God? Relationships Among Humanistic Spirituality and Parental and Adult Attachment Styles. Paedagogia Christiana, 50 (2), 83-108.
- Kontrimienė, S., Duoblienė, L., Vaitekaitis, J., & Garbauskaitė-Jakimovska, J. (2022). The future is certain… or is it? Developing scenarios for the probable and desirable future of school., 56-64.
- Kontrimiene, S., Venslovaite, V., Alisauskiene, S., Kaminskiene, L., Rutkiene, A., O'Mahony, C., Lee, L., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J., Wozniczka, A. K. (2021). Implementing the Personalised Learning Framework in University Studies: What Is It That Works? Acta Paedagogica Vilnensia, 47, 122–142.
- Alisauskiene, S., Kaminskiene, L., Milteniene, L., Meliene, R., Rutkiene, A., Kazlauskiene, A., Siriakoviene, A., Kontrimiene, S., Venslovaite, V., O'Mahony, C., Lee, L., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J.V., Wozniczka, A.K. (2021). Innovative Teacher Education through Personalised Learning: Designing Teaching and Learning Scenarios. Proceedings of INTED2021 Conference, 5809-5818.
- Zydziunaite, V., Ponomarenko, T., Kontrimiene, S., Kaminskiene, L. Jurgile, V. (2020). Challenges in Teacher Leadership: Workload, Time Allocation, and Self-esteem. The European Journal of Contemporary Education, 9(4), 948-962.
- Alisauskiene, S., Guðjónsdóttir, H., Kristinsdóttir, J. V., Connolly, T., O'Mahony, C., Lee, L., Milteniene, L., Meliene, R., Kaminskiene, L., Rutkiene, A., Venslovaite, V., Kontrimiene, S., Kazlauskiene, A., & Wozniczka, A. K. (2020). Personalized Learning within Teacher Education: A Framework and Guidelines. Current and Critical Issues in Curriculum, Learning, and Assessment, 37, 1-50.
- Ališauskienė, S., Kaminskienė, L., Miltenienė, L., Melienė, R., Kazlauskienė, A., Rutkienė, A., Venslovaitė, V., Kontrimienė, S., & Siriakovienė, A. (2020). Innovative Teacher Education Through Personalised Learning. Proceedings of ICERI2020 Conference, 2944-2952.
- Kontrimienė, S. (2019). Assessing Spirituality as the Ultimate End: Development and Validation of the Humanistic Spirituality Inventory. Journal of Humanistic Psychology, first on line.
- Kontrimienė, S. (2019). Humanistinio dvasingumo ryšys su auklėjimo šeimoje patirtimis. Tiltai, 82, 23-47.
- Kontrimienė, S. (2018). Dvasingumo vertinimas: Humanistinio dvasingumo aprašo kūrimas ir validavimas. Tiltai, 81, 1-23.
- Kontrimienė, S. (2018). Kad ugdymas nebūtų vienakojis: dvasingumas kaip svarbi dedamoji. Acta Paedagogica Vilnensia, 41, 11-26.
- Kontrimienė, S. (2016). Relationships among Adaptive and Maladaptive Perfectionism and Perceived Parenting Styles. In 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts: Conference Proceedings (Book 1, Volume III). Sofia, Bulgaria: STEF92 Technology Ltd.
- Kontrimienė, S. (2014). Studentų adaptyvaus ir neadaptyvaus perfekcionizmo ir patirto auklėjimo stilių ryšys. Acta Paedagogica Vilnensia, 33, 96-115.
- Kontrimienė, S. (2012). Ego integralumas kaip būtina psichologinės brandos sąlyga. Andragogika, 1, 67-8
Mokymo priemonės
- Kontrimienė, S. (2003). Readings in Clinical Psychology. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla.
TYRIMAI IR KITA VEIKLA
Pranešimai tarptautinėse konferencijose
- Tarptautinėje konferencijoje „ICERI 2023: 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation“ nuotoliu skaitytas pranešimas „The Impact of the Flipped Classroom Method on EFL Learning Performance“. Sevilija, 2023 m. lapkričio 13 d.
- VII-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Ugdymas ir švietimas: įvairovės vertė“ skaitytas pranešimas „Thornbergo informuota grindžiamoji teorija: už ar prieš?“ Kauno technologijos universitetas, 2023 m. spalio 13 d.
- Tarptautinio Erasmus+ projekto „Women’s Legacy: Our Cultural Heritage for Equity“ (2020-1-ES01-KA201-083060) sklaidos renginyje skaitytas pranešimas „The Catalogue of Literary Works of Female Authorship“. Roma, 2023 m. vasario 28 d.
- Tarptautinio Erasmus+ projekto „Critical Thinking for Successful Jobs: Think4Jobs“ (2020-1-EL01-KA203-078797) renginyje „Learning, Teaching and Taining Activity“ skaitytas plenarinis pranešimas „The Interplay Between Critical Thinking and Emotional Touchpoints: Experiences From the Women’s Legacy Project“. Vilniaus universitetas, 2022 m. lapkričio 7-11 d.
- Tarptautinio Erasmus+ projekto „Women’s Legacy: Our Cultural Heritage for Equity“ (2020-1-ES01-KA201-083060) sklaidos renginyje skaitytas pranešimas „The Lithuanian Catalogue of Literary Works of Female Authorship“. Vilniaus universitetas, 2022 m. spalio 24 d.
- VI-ojoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos (LETA) konferencijoje „Švietimo praktika ir tyrimai turbulentiniame pasaulyje“ skaitytas pranešimas „Emocinių sąlyčių metodas: pagalba tyrėjams ir tyrimo dalyviams“. Vytauto Didžiojo universitetas, 2022 m. spalio 14 d.
- Tarptautinėje konferencijoje „ECER 2022. Education in a Changing World: The Impact of Global Realities on the Prospects and Experiences of Educational Research“ skaitytas simpoziumo pranešimas „Implementing the Personalised Learning Framework in University Studies: A Research-Based Report on Teacher Education Programmes“. Jerevano valstybinis universitetas, Jerevanas, Armėnija, 2022 m. rugsėjo 7 d.
- Tarptautinėje konferencijoje „International Conference on Education, Research and Innovation (ICERI)” skaitytas pranešimas „The Future is Certain… Or Is It? Developing Scenarios For The Probable and Desirable Future of School“. Adana, Turkija, 2022 m. rugpjūčio 6 d.
- Tarptautinio Erasmus+ projekto „Innovative Teacher Education Through Personalised Learning (INTERPEARL)” (KA203-046979) finalinėje konferencijoje skaitytas pranešimas „Implementation of Innovative Teacher Education Through Personalised Learning“. Vilniaus universitetas, 2021 m. rugsėjo 17 d.
- Tarptautinėje virtualioje konferencijoje „The Osaka Conference on Education (OCE)” skaityto pranešimo bendraautorė. Pranešimo tema: „Relationships Among Teacher Leadership, Teacher Workload, Time Allocation and Self-esteem“. Kitos autorės: Vilma Žydžiūnaitė, Tetiana Ponomarenko. Osaka, Japonija, 2020m. gruodžio 16 d.
- Tarptautinėje virtualioje konferencijoje „9th Teaching & Education Conference” skaitytas pranešimas „As with Parents, So with God? Relationships between Humanistic Spirituality and Parental and Adult Attachment Styles“. Praha, Paryžius, 2020 m. birželio 24 d.
- Lietuvos sveikatos mokslų universitete organizuotoje 3-iojoje LETA konferencijoje „Ugdymo ir švietimo ateities idėjos“ skaitytas pranešimas „Kiekybinio tyrimo instrumentų validavimas“. KU, 2019 m. spalio 11-12 d.
- Lisabonos universitete (Universidade de Lisboa) organizuotoje konferencijoje „Lisbon Economics and Statistics of Education“ pristatytas plakatas „Relationship between Humanistic Spirituality and Parenting Experiences“. Lisabonos universitetas, 2019 m. sausio 24-25 d.
- 2016 m. spalio 21-22 d. Vilniaus universitete organizuotoje tarptautinėje mokslinėje konferencijoje „Education Policy and Culture: Consistent and Radical Transformations“ skaitytas pranešimas „Ensuring That Education Is Not One-Legged: The Humanistic Spirituality Inventory and Its Psychometric Properties“.
- 2016 m. rugpjūčio 24-31 d. Albenoje organizuotoje 3-ojoje tarptautinėje mokslinėje socialinių mokslų ir menų konferencijoje „Social Sciences and Arts, SGEM 2016“ skaitytas pranešimas „Relationships among Adaptive and Maladaptive Perfectionism and Perceived Parenting Styles“.
- 2013 m. birželio 27-29 d. Vilniaus universitete organizuotoje tarptautinėje mokslinėje konferencijoje „Spirituality, Music and Education in a Cultural Context“ skaitytas pranešimas „Building on the Conceptualisation and Understanding of Spirituality. Relevant Constructs and Relevance of Socio-Cultural Contexts“.
Vertimai
- Nuo 2021 m. – VU žurnalo Acta Paedagogica Vilnensia anotacijų vertimas (EN→LT).
- 2023-2024 m. Trijų pasaulyje plačiai naudojamų asmenybės vertinimo instrumentų, Hogan Personality Inventory (HPI), Hogan Development Survey (HDS) ir Hogan Motives, Values, Preferences Inventory (MVPI), vertimas ir vertimo redagavimas („Hogan Assessment Systems” (JAV) užsakymu, 2023).
- Butcher J. N., Graham J. R., Ben-Porath Y. S., Tellegen A., Dahlstrom W. G., Kaemer B. (2013) MMPI-2TM: Minesotos daugiafazis asmenybės aprašas-2TM. Administravimo, skaičiavimo ir interpretavimo vadovas (162 p.). Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla.
- Žemaičių kultūros savastys II T. Epochų jungtys. (2013) Vilnius: Šilalės kraštiečių draugija. (Santraukos „The Selfhood of Samogitian Culture: Connecting Epochs“ vertimas).
Viešos paskaitos, interviu, seminarai
- Paskaita „Įvadas į interpretacinės fenomenologinės analizės metodą” (skaityta UKI Dalykinių kalbų tyrimų katedros personalui). 2024 m. sausio 8 d.
- 1 val. trukmės interviu apie dvasingumo ir meilės fenomenologijos tyrimus studentų radijo Start FM laidai „Žiupsnis mokslo”. 2023 m. gruodžio 4 d.
- Paskaita „Įvadas į kiekybinius tyrimų metodus: apklausa” (skaityta UKI Dalykinių kalbų tyrimų katedros personalui). 2023 m. spalio 26 d.
- Viešas seminaras „Statistinių kriterijų taikymas kiekybiniame tyrime.” 2019 m. gegužės 3 d.
Stažuotės ir mokymai
Institucija |
Vieta |
Stažuotė/mokymai |
Data |
Getingeno universitetas ir Vilniaus universitetas | Rengta nuotoliniu būdu per Zoom | Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume: Implementing Changes in University Language Teaching and Assessment“ | 2020 m. rugpjūčio 26-27 d. |
Getingeno universitetas ir Vilniaus universitetas | Rengta nuotoliniu būdu per Zoom | Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume: Implementing Changes in University Language Teaching and Assessment“ | 2020 m. birželio 15-16 d. |
Vilniaus universitetas | Lietuva, Vilnius | Mokymų universitetų dėstytojams programa „Creating a Student-Centred Language Classroom“ | 2020 m. sausio 27 d. |
Vilniaus universitetas | Lietuva, Vilnius | Mokymų universitetų dėstytojams programa „University Language Teaching, Learning and Assessment within the Context of the CEFR Companion Volume” | 2019 m. birželio 17-21 d. |
Korko universitetas | Airija, Korkas | Intensyvi mokymų universitetų dėstytojams programa pagal Erasmus+ KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projektą „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją“ | 2019 m. spalio 21-25 d. |
Vilniaus universitetas | Lietuva, Vilnius | Mokymų universitetų dėstytojams programa „Kalbų dėstymas, mokymasis ir vertinimas pagal Europos kalbų metmenis“ | 2019 m. birželio 17-21 d. |
Klaipėdos universitetas | Lietuva, Klaipėda | Mokymai, kaip taikyti etnografinę prieigą ir gyvenimo istorijos (naratyvo) metodologiją moksliniame tyrime akcentuojant tarptautines etikos normas (36 akad. val.) | 2018 m. liepos 1-5 d. |
Klaipėdos universitetas | Lietuva, Klaipėda | Vasaros stovykla tyrėjams ir doktorantams, kaip taikyti diskurso analizės metodologiją kalbos ir tekstų nagrinėjimui (36 akad. val.) | 2018 m. liepos 1-5 d. |
Leibnico Socialinių mokslų institutas | Vokietija, Kiolnas | Stažuotė Leibnico Socialinių mokslų institute (angl. Leibniz Institute for the Social Sciences) Vokietijoje pagal programą „6th GESIS Summer School in Survey Methodology“. | 2017 m. rugpjūčio 7-11 d. |
Latvijos universitetas | Latvija, Ryga | Stažuotė pagal Erasmus programą „Transnational and Intersectional Methodologies in Gender Studies“ | 2014 m. birželio 9-21 d. |
Dalyvavimas projektuose
2024 m. | VU FsF UMI paraiška įgyvendinti edukacinių tyrimų projektą pagal pažangos priemonę Nr. 12-003-03-06-01 „Pirmiausia – mokytojas“. Projekto pavadinimas: „Pagalba mokytojui: dėmesingo įsisąmoninimo intervencijų taikymas mažinant mokytojų patiriamą stresą ir perdegimą bei gerinant darbo kokybę“. | |
2023-2025 m. | VU komandos vadovė ir tyrėja ERASMUS+ KA201 projekte „Moterų palikimas: mūsų kultūros paveldas siekiant teisingumo“ (angl. Women’s Legacy: Our Cultural Heritage to Equity). Projekto vykdytojas – Generalitat Valenciana - Consellería de Educación (Ispanija), kitos dalyvaujančios šalys partnerės – Prancūzija, Jordanija ir Lietuva. | |
2021-2023 m. | Tyrėja ERASMUS+ KA201 projekte „Moterų palikimas: mūsų kultūros paveldas siekiant teisingumo“ (angl. Women’s Legacy: Our Cultural Heritage to Equity) (Nr. 2020-1-ES01-KA201-083060). Projekto vykdytojas – Generalitat Valenciana - Consellería de Educación (Ispanija), kitos dalyvaujančios šalys partnerės – Italija, Škotija ir Lietuva. | |
2022-2023 m. | Ekspertė iš Europos socialinio fondo lėšų pagal įgyvendinimo priemonę Nr. 09.3.1-ESFA-V-738 „Aukštųjų mokyklų tinklo tobulinimas“ finansuojamame projekte Nr. 09.3.1-ESFA-V-738-03-0001 „Aukštųjų mokyklų tinklo optimizavimas ir studijų kokybės gerinimas Šiaulių universitetą prijungiant prie Vilniaus universiteto“. Projekto vykdytojas – Vilniaus universitetas. | |
2021-2022 m. | Tyrėja LMT projekte „Futuristiniai Lietuvos Bendrojo ugdymo mokyklos scenarijai” Nr. S-MIP-20-58. | |
2020 m. | Mokslo darbuotoja ir technikė Vytauto Didžiojo universiteto vykdomame LMT Komoko projekte „Mokytojo lyderystė mokymosi bendrakūroje su mokiniu“ Nr. S-MIP-19-056. | |
2019-2020 m. | Mokslo darbuotoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos vykdomame projekte Komoko „Kauno rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų mikroklimato tyrimas“ Nr. S-MIP-19-056. | |
2019 m. | Mokslo darbuotoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos vykdomame projekte Komoko „Kauno rajono mokyklų mikroklimato tyrimas“ Nr. S-MIP-19-056. | |
2018-2021 m. | Tyrėja ERASMUS + KA203 aukštojo mokslo strateginių partnerysčių projekte „Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuoto mokymosi koncepciją“ (2018-1-LT01-KA203-046979). Projekto partneriai: Korko universitetas, Islandijos universitetas, Vilniaus universitetas, Šiaulių universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas. | |
2014 m. | Tekstų redaktorė Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro vykdomame projekte „Pagalbos mokiniui efektyvumo ir kokybės plėtra. II etapas“. | |
2011-2012 m. | VU Specialiosios psichologijos laboratorijos projektas „Minesotos daugiafazio asmenybės aprašo-2 (MDAA-2, angl. MMPI-2 (Minnesota Multiphasic Personality Inventory-2) vertimas į lietuvių kalbą, jo adaptavimas ir standartizavimas Lietuvai”:
|
|
2010 m. | Projekto „Pasaulio filosofijos klasikos paveldo lituanizacija“ ataskaitos už 2010-uosius metus anotacijos vertimo į anglų kalbą redagavimas (VU Filosofijos fakulteto užsakymu). |
Dalyvavimas eskpertų komisijose, asociacijose, žurnalų redakcinėse kolegijose ir kt.
- Lietuvos kalbų pedagogų asociacijos narė
- Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos narė
- Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos Tyrimų metodologijos tinkle komiteto narė
- Europos edukacinių tyrimų asociacijos (EERA) narė
- Pasaulinės edukacinių tyrimų asociacijos WERA narė
- Europos Socialinių ir humanitarinių mokslų aljanso EASSH narė
- Member of the European Alliance for Social Sciences and Humanities (EASSH)
- Filologijos fakulteto Mokslo strategijos kūrimo grupės narė (2022-2023)
- Sage leidyklos žurnalų Journal of Humanistic Psychology ir Journal of Education recenzentė
- VU žurnalo Acta Paedagogica Vilnensia recenzentė ir anotacijų vertėja