Sidebar

Bendros naujienos

Pasirodė naujausia Filologijos fakulteto profesorės emeritės Viktorijos Daujotytės knyga "Lašas poezijos" - tai "Laisvojo mąstymo properšų" tęsinys, anot autorės, "bandant išsilaikyti tik poezijos teritorijoje".
Properšose atrandamas ir mums parodomas lašas, krislas, sėkla tikrumo, tikėjimo ir pasitikėjimo - ir prigimtimi, ir gamta. Lašas, leidžiantis mums įsibūti, įsigyventi, įsirašyti.

Sveikiname visą Filologijos fakulteto bendruomenę su naujų mokslo metų pradžia!
Šiemet turime 347 pirmakursių bakalaurų ir net 114 pirmakursių magistrų.
Džiaugiamės, linkime kūrybinio įkvėpimo ir kuo didžiausios sėkmės. Per aspera ad astra!

collage

Klasikų asociacija drauge su Vilniaus universiteto Filologijos fakulteto Klasikinės filologijos katedra ir Valstybiniu Vilniaus mažuoju teatru skelbia naujausio Rusijos režisieriaus Konstantino Bogomolovo pastatymo „Mano tėvas – Agamemnonas“ recenzijų konkursą studentams. Spektaklis remiasi graikų tragedijos klasiko Euripido dramomis: režisūrinės inscenizacijos pagrindu režisierius pasirinko garsiausią Euripido tragediją – „Ifigenija Aulidėje“, tačiau spektaklyje netrūks ir kitų Graikijos tragiko dramų – „Trojietės“, „Elenos“, „Hekabės“, „Oresto“ – motyvų.

Kuo aktuali Antikos dramaturgija šiandien?

Balandžio mėnesį, artėjant Gintaro Varno režisuotų Euripido „Bakchančių“ premjerai (balandžio 26 d.), Klasikų asociacija drauge su Vilniaus universiteto Filologijos fakulteto Klasikinės filologijos katedra ir Nacionaliniu dramos teatru paskelbė recenzijų rašymo konkursą studentams.

Konkurse siekta skatinti ir plėtoti recenzijų rašymo kultūrą tarp šalies akademinio jaunimo ir tuo pačiu prisidėti prie klasikinės kultūros ištakų ir intelektualinės minties tradicijų sklaidos Lietuvoje. Recenzijoms kelti siekiai įvertinti spektaklio temą ir problemą, jų santykį su literatūriniu originalu, Euripido drama, taip aptarti esminius spektaklio elementus: režisūrinius sprendimus, aktorių darbą, scenografiją, muziką ir t. t., jų sąryšį spektaklio visumos atžvilgiu. Skatinta atskleisti ir paties žiūrovo (šiuo atveju recenzento) santykį išdėstant argumentuotą asmeninę meninės spektaklio visumos ir problemikos refleksiją.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos